Обмін та повернення
У разі дефекту товару протягом гарантійного терміну покупець має право
отримати послугу з гарантійного ремонту або заміни придбаного товару. У разі
претензії з боку покупця, він може звернутися до нас і вказати номер
рахунку-фактури на покупку товару або дату та номер фіскального чека. Оператор
вказує адресу, за якою покупець повинен повернути товар. Повернення товару може
бути зроблено тільки в робочі дні з 10:00 до 17:30. Ремонт або заміна куплених
товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту надходження.
Повернення товару
поза гарантійним обслуговуванням
Споживач (фізична особа) має право повернути товар, придбаний в інтернет-магазині протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту доставки. Товар повинен бути в повній комплектації, в оригінальній упаковці, з повною документацією та в гарному комерційному стані. Що стосується товарів, використання яких вимагає встановлення - повернення товару можливе тільки до встановлення. Споживач має право отримати заміну товару або, при бажанні, отримати назад сплачену ним суму. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту надходження товару на банківський рахунок, зазначений споживачем у заяві. У разі повернення товару покупцеві необхідно зв'язатися з нами по мейлу та вказати номер рахунку на придбання товару або номер чека. Оператор вказує адресу, за якою споживач повинен повернути товар. Повернення може бути зроблено тільки в робочі дні з 10:00 до 17:30.
Важливо! Якщо
клієнт придбав товар за рахунком, виставленим на юридичну особу, він втрачає
свої права як споживач-фізична особа, і до угоди застосовуються звичайні
комерційні правила.
У будь-якому
випадку ми запропонуємо нашим клієнтам можливість замінити продукт іншим
продуктом за їх вибором на сайті - з такою ж або аналогічною вартістю з її
відповідним коригуванням.